http://www.youtube.com/user/cchrisrael

http://www.youtube.com/user/cchrisrael

http://www.cchr.org/#/home

http://www.cchr.org.il/

עמותת מגן לזכויות אנוש – CCHR Israel

עמותת מגן לזכויות אנוש היא הנציגה הישראלית של ה- Citizens Commision on Human Rights – ארגון בין-לאומי המונה למעלה מ-300 סניפים ברחבי העולם. הארגון נוסד בשנת 1969 ע“י ארגון הסיינטולוגיה בשיתוף עם ד”ר תומאס סזאס, פרופסור לפסיכיאטריה, כגוף עצמאי, במטרה לחקור ולחשוף מקרים של הפרת זכויות אדם בידי פסיכיאטרים. הארגון עובד עם האו”ם ועם וקבוצות רבות אחרות במטרה לנקות את תחום בריאות הנפש. העמותה רואה בפסיכיאטריה את האלמנט ההרסני ביותר בחברה כיום.
דו”ח מ- 1986, שהוגש לוועדה לזכויות האדם של האומות המאוחדות, מתייחס לרפורמות שהושגו על-ידי CCHR בשטח בריאות הנפש, בקבעו כי CCHR היתה אחראית לרפורמות גדולות רבות. לפחות 30 הצעות חוק ברחבי העולם (כיום, יותר מ- 100), שבנסיבות אחרות היו שוללות את זכויותיהם של מטופלים, או שהיו מעניקות לפסיכיאטריה את הסמכות לאשפז קבוצות מיעוטים בניגוד לרצונם, התקבלו או נדחו בזכות פעילותה של CCHR.
עד 1998, מספר הצעות החוק מסוג זה שהופלו, או הצעות להגנה על זכויותיהם של מטופלים שהעוברו בזכות עבודתה של CCHR, עלה ל-100.
סניפי CCHR ברחבי העולם מטפלים באיזוריהם הקרובים, וזוכים לתמיכה נרחבת מסניף CCHR הבינלאומי, הממוקם בלוס אנג’לס.
CCHR סניף הבינלאומי, המשרת את כל המשרדים ברחבי העולם, אחראי להמשכו של המחקר והניתוח, להפקת פירסומים העוסקים בהכשרה והסברה, יצירת יחסי ציבור ומסעות הסברה אחרים, תיאום בין פעילויות חקיקה של פיקוח ורפורמה ופעולות רבות אחרות הנוגעות לניקויו של תחום בריאות הנפש.

במה אנו מאמינים

סרטון קצר זה מציג את האמונות בבסיס הפעילות של עמותת מגן לזכויות אנוש, וסניפי CCHR ברחבי העולם

~ by founder on February 7, 2010.

Leave a comment